GVC 16/25
Podvozje: Mercedes Benz Atego, 1329 AF 4X4
Moč motorja je 216 kW oziroma 294 KM. Poleg srednje in zadnje zapore diferenciala ima tudi prednjo, s tem je zagotovljen oprijem vseh štirih koles. Najvišja višina vozila je le 2940 mm in je tako eno najnižjih vozil GVC 16/25 s štirikolesnim pogonom v Sloveniji.
Nadgradnja: Euro GV
Leto izdelave: 2008
Vozilo ima podaljšano kabino, ki so jo izdelali v podjetju EURO GV v Ilirski Bistrici. V kabini so nameščeni izolirni dihalni aparati (4 kosi). V zadnjem delu se nahaja en visokotlačni navijak s premerom cevi 25 mm ter visokotlačnim ročnikom. Vgrajena je črpalka Rosenbauer NH20, ki omogoča sočasno uporabo tako visokega kot srednjega tlaka. Na sprednji strani so vgrajene tudi visokotlačne šobe za pranje cestišča. V vozilo je vgrajen svetlobni pnevmatski stolp s 4 x 1000 W reflektorji. V vozilu je tudi komplet za tehnično reševanje proizvajalca Weber Hidraulic. Vse električne naprave v vozilu napaja agregat moči 7,5 kW.
Spisek orodja in opreme v vozilu GVC 16/25
GVM-1
Podvozje:
WV Caravelle 2,0 TDI 4motion, dolga izvedba, letnik 2011
Zaradi dotrajanosti prejšnjega vozila GV-1 (TAM 80) so se ob koncu leta 2013 pričeli pogovori o nujni zamenjavi starega odsluženega vozila. Tako smo v začetku leta 2014 v Nemčiji našli primerno vozilo za nadgradnjo v GVM-1. V začetku februarja leta 2014 smo ga pripeljali v Slovenijo. Zaradi manjše poškodbe se je vozilo popravilo, v sredini marca pa je že bilo odpeljano na izdelavo nadgradnje k izbranemu ponudniku.
Moč motorja je 103 kW oziroma 140 KM. Vozilo ima 4motion pogon in je s tem primerno tudi za vožnjo v težjih pogojih (sneg, razmočen teren …). Vgrajen ima tahograf ter vse varnostne pasove, tako da zakonsko omogoča varen prevoz otrok.
Nadgradnja: Premier Adria, d. o. o.
Leto nadgradnje: 2014
V vozilo je vgrajena vsa potrebna oprema ter svetlobna signalizacija. Vgrajen je tudi usmerjevalni semafor za lažjo in hitrejšo označitev vozila v primeru dela na cesti ali ob njej.